روح الله احمدي افزود: نمايشگاههاي سرمايه گذاري صنعت ، طبيعت گردي و گردشگري ، بازرگاني ، بهداشت طيور و اشتغالزايي حائز اهميت بودند چون باعث جذب سرمايه گذار ، جذب توريسم و معرفي هر چه بهتر جاذبه هاي گردشگري بکر و طبيعي اين استان در داخل و خارج کشور شدند.
احمدي به عرضه بيش از بيست هزار محصولات و اقلام تبليغاتي شامل نقشه ، پوستر ، لوح فشرده و کتابچه راهنماي استان به بازيدکنندگان غرفه گردشگري چهارمحال و بختياري اشاره کرد و افزود : در اين نمايشگاهها اطلاعاتي در زمينه فرصت ها و قابليت هاي سرمايه گذاري ، شناسايي کار آفرينان و فعالان در بخش صنعت گردشگري ، معرفي عملکرد و فعاليت گردشگري ، توزيع پکيج هاي تبليغاتي و نمايش فيلم و عکس از جاذبه هاي استان چهارمحال و بختياري ارايه شد.
وي با اشاره به تبليغات انجام شده تصريح کرد : در سالجاري افزايش گردشگر در چهارمحال و بختياري نسبت به سال گذشته صد در صد افزايش داشته است./106
انتهای پیام/